راه های ارتباط با اکبری فایننس

شبکه های اجتماعی اکبری فایننس

تماس با اکبری فایننس

درباره ارتباط با اکبری فایننس، راه‌های مختلفی وجود دارد که میتوانید از آن‌ها استفاده کنید:

  1. فرم درج شده در سایت: ما میتوانید با پر کردن فرم موجود در سایت، پیام خود را برای اکبری فایننس ارسال کنند. این روش یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای ارتباط با اکبری فایننس است.
  2. آدرس ایمیل: کاربران نیز می‌توانند از طریق ایمیل پیام خود را برای اکبری فایننس ارسال کنند. این روش ارتباط با اکبری فایننس مناسب برای ارسال پیام‌های بلند و جزئیات بیشتر است.
  3. شبکه‌های اجتماعی: اکبری فایننس در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور دارد. برای ارتباط با اکبری فایننس شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی اقدام کنید. همچنین از این طریق از تخفیف‌ها و اطلاعیه‌های مختلف آگاه شوید.
  4. بخش سوالات متداول: این بخش شامل پاسخ به سوالاتی است که معمولاً توسط کاربران پرسیده می‌شود. شما می‌توانید قبل از ارسال پیام، این بخش را بررسی کنند تا شاید بتوانند سریع‌تر به جواب سوال‌های خود برسند. درباره ما بیشتر بدانید …
ارتباط با اکبری فایننس

سوالات متداول

دوره یا پکیج برای فروش و شرکت در آن دارید؟

با عرض پوزش خیر ... چون اعتقادی به مثمر ثمر بودنش ندارم و اگر هر محتوایی تولید کنم رایگان در اختیار همگان می گذارم. 

پس آموزش شما به چه صورت هست؟

من فقط و فقط منتورینگ انجام می دهم و از صفر تا رسیدن به درآمد ثابت کنار فراگیرم می مانم. چون آموزش ۲۰ در صد راه است و اینکه یک نفر ایرادات تو رو بر طرف کنه و تو مسیر کنارت باشه و راهنماییت کنه می تونه ثمر بخش باشه.

در مورد دوره های منتورینگ توضیح می دهید؟

به صورت خصوصی تک نفره یا گروهی با جمعیت معقول از ابتدا آموزش استارت می خورد و کلیه مباحث مورد نیاز فارق از پیچیدگی و بزرکنمایی به ساده ترین زبان ممکن تدریس می شود و طی جلسات تمارین فراگیران بررسی و رفع اشکال شده و در ادامه راه بعد از تدریس کلیه استراتژی ها لایو ترید - مدیریت ریسک و سرمایه - پلن معاملاتی و روانشناسی بازار کاور می شود تا شما به درآمد ثابت برسید. 

منتورینگ چه مدت زمان می برد؟

حداقل ۳ الی ۴ ماه می باشد و پس از آن هم من شما رو تنها نمی گذارم و هر زمان به مشکلی برخوردید حمایت و پشتیبانی من پا برجاست.

چند وقت زمان می برد به درآمد ثابت برسم؟

بسته به تلاش شخص شما دارد. این که چقدر زمان و انرژی برای یادگیری خود بگزارید ولی اگر همراه خوب من باشی و به کلیه مباحث و قوانینی که آموزش می دهم پایبند باشی به صورت پلکانی از ماه پنجم به بعد به به حساب سود ده می رسی و رفته رفته بر اساس پلن های معاملاتی که به شما یاد می دهم حساب خود را با سود مرکب رشد و ارتقا می دهی.

آیا شهریه نقدی می باشد؟

خیر - کلاس های تک نفره در ۳ قسط و کلاس های گروهی در دو قسط دریافت می شود. جهت کسب اطلاع ختما به پشتیبانی پیام دهید.